آمار مطالب

کل مطالب : 109
کل نظرات : 5

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 263
بازدید سال : 905
بازدید کلی : 22642
سوره قرآن
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : منا هادوی
تاریخ : شنبه 22 فروردين 1394
نظرات

گروه فعالیت‌های قرآنی: همایش حافظان کل قرآن با حضور حافظان قرآن دارای مدرک درجه سه حفظ قرآن در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همایش حافظان کل قرآن با حضور حافظان قرآن که طی سال‌های گذشته در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مدرک درجه سه حفظ قرآن را دریافت کرده‌اند به صورت استانی در سال جاری برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، هزار و 700 حافظ کل قرآن طی سال‌های گذشته مدرک درجه سه حفظ قرآن را دریافت کرده‌اند که این افراد در همایش‌های استانی که به منظور ارتقای سطح حافظان در سال 94 برگزار می‌شود شرکت می‌کنند تا آمادگی لازم برای دریافت مدارک درجه دو را به دست آورند.
همایش حافظان کل قرآن از برنامه‌های جدید سازمان دارالقرآن الکریم در سال 94 است که با هدف ارتقای سطح توانمندی حافظان کل قرآن و رواج فرهنگ حفظ قرآن در جامعه در تمامی استان‌ها برگزار خواهد شد.
سازمان دارالقرآن الکریم و ادارات تبلیغات اسلامی استان‌ها تلاش دارند همایش‌های یکروزه حافظان کل قرآن را تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کرده و محتواهای آموزشی و کارگاهی لازم برای ارتقای توانمندی حافظان دارای مدرک درجه سه را به آنها ارائه کنند.
یادآور می‌شود، در همایش‌های حافظان کل قرآن نحوه مرور و مطالعه کتاب‌هایی که در آزمون‌های طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن باید مورد توجه باشد به حافظان قرآن آموزش داده می‌شود.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 906
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : منا هادوی
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1393
نظرات

1. استان آذربایجان شرقی

آذرشهر   ایلخچی   اسکو   بناب   بستان آباد   تسوج   جلفا   خسروشاه   مراغه   مرند   تبریز   شبستر   ملکان   اهر   میانه   هریس  سراب   سردرود   هادیشهر   صوفیان   عجب شیر   ورزقان

 

تعداد بازدید از این مطلب: 353
برچسب‌ها: نتایج , مسابقه , کتبی , قرآن ,
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : منا هادوی
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393
نظرات

 ۲۰۵ نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در بیانیه‌ای از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری موفق و باشکوه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، متن بیانیه 205 نماینده مجلس شورای اسلامی در تجلیل از تلاش‌های جهاد دانشگاهی در برگزاری باشکوه و موفق پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که در پایان جلسه علنی امروز،‌ 14 بهمن‌ماه توسط یکی از اعضای هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:
«إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ »
بی‌شک امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، پرچم‌دار فعالیت‌های قرآنی در بین مسلمانان سراسر دنیا است؛ از سویی اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمن جهت ایجاد فاصله میان مذاهب ملت‌های مسلمان و نیز حرکت‌های اسلام‌هراسی و اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم از اهمیت تأثیر بیدار‌گری قرآن و عترت(ع) بر جوامع بشری حکایت دارد و از دگر سو پیام بصیرت‌بخشی اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ضرورت سرمایه‌گذاری بر مبنای قرآن و عترت(ع) بر روی جوانان را بیش از پیش آشکار می‌سازد؛ لذا فراکسیون قرآن، عترت(ع) و نماز مجلس شورای اسلامی سپاس خود را از برگزاری موفق و باشکوه پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از سوی جهاد دانشگاهی که با حضور 72 قاری و حافظ قرآن کریم از 47 کشور جهان برگزار گردید و حرکتی در جهت رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در زمینه ترویج معارف قرآن و تلاشی در راستای تقویت هم‌گرایی امت اسلام در آستانه هفته وحدت بود، اعلام می‌دارد.
والسلام

تعداد بازدید از این مطلب: 323
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : منا هادوی
تاریخ : شنبه 8 آذر 1393
نظرات

گروه فعالیت‌های قرآنی: قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه ما بر شیوه ادغام اتحادیه‌ها اشکال داریم، گفت: اتحادیه مدغم باید طی جلسات کارشناسی با نظر نمایندگان حقوقی و کارشناسان ثبت موسسات، تشکیل شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 281
موضوعات مرتبط: اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

سوره نساء آيه 19: بسيار چيزها ناپسند شماست و حال آنکه خدا در آن، خير بسياربراي شما مقدر فرموده است.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود